090218 14:37

hellu,
vaknade 5 över halv 11 och går upp äter frukost fixar mej.... sen komer mormor josef från gnesta hit och grattar min bror och pappsen som har fyllt år:) dom stannar typ en timme eller mindre sen kommer systern min , jessica och jacob och deras barn. eftersom att jga inte heller hunnit fått present av dom så fick jag också present:) en maskara och ett leppsyl, tack:) sen stannade dom en stund och deras två barn sebbe och wille galna som vanligt :) och dom åkte hem nyss:)
15.00 åker jag till segeltorp och sak träna. efter den ska jag sova hos maria. det blir väll thai till middag visst ?(a)
skriver mer ikväll om jag har lust och hinner, puss heddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0