090222

hej,
kvällen i går va bra och överraskningen vart perffa:)
och i går kväll skulle jag och amanda kolla på film men vi kom på att vi behövde ladda ner ett program för att vi skulle kunna göra det så min bror och arwid kom in och hjälpte oss med de. då vart klockan 22.22 och alla fyra var bara tvungna att lyfta fötterna för att det inte ska bli otur, lite kul faktiskt:P menm tillslut så fick i alla fall jag och amanda på filmen , den hette 2.37pm ricktigt jävla hämsk , bara massa problem-.- och den slutade så jävla värst!
men men, tillslut somnade vi iaf vid typ halv 1 och ah vi vaknade typ 09.50 i morse och gick upp och åt fruckost:) sen så fyller min bästa pappa år i dag , grattis pappsen. så det vart lite tårta i morse också:) mhmh. men iaf så gör vi inte så mycket just nu så jag passade på att skriva på bloggen. kl 16 har jag samling i segeltorps hallen har match mot ormsat DE, faaaan vi måste vinna tjejer! sen efter matchen hade jag tänkt att gå på bio med maria och bulan men ja får se hur det blir med det och se om jag orkar:) önksa mej lycka till på matchen , puss heddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0