090225

hej,
igår sov jag hos maria, och tränade också i går med juniorerna , jag var fett trött och fett seg:/ men men . sen så åkte vi hem till maria igen och så typ kollade vi på film å satt lite på datan och sen gick vi er och kollade på beck ^^ men vi glömde totalt bort tiden och marias mamma kom hem kl halv ett och jag och maria va som klistrade framför beck .. men iaf så fick vi stänga av och gå och lägga oss , fast vi kunde int somna så vi låg och pratade till typ kl 2.. det värsta va att vi skulle upp 6 dan efter (a)
ja så idag gick vi då upp kl 6 för att jag och maria skulle dra till nynes och spela hockey bockey med ett par brandmänn^^ vi fick till och med åka brandbil haha :P det var skiiit kul att spela och ah haha fan det måste vi bara göra om maria(a)
fter det drog vi till brand stationen och gymmade lite innan vi satte oss ner och åt en god frukost med dom brandmännen^^ riktigt härliga killar ^^ haha. efter frukosten så hade vi inte så mkt att göra så 2 av brand männen lasse och tobbe drog ut med oss och så fick vi släcka en brinnande docka , och så fick vi släcka en eld till och med:P annars satt vi bara och åt bullar och pratade med brandmännen haha skööööööööööningar  ju ;) men tillslut skulle jag och maria åka hem :/ lite trist faktiskt, vi tänkte stanna kvar och sova på brandstationen men så kom vi på att vi hade träning ^^ så vi tog ambulansen till pendeln och sen så hade vi bara 1 och en halv timmes väntan i tågen och bussarna innan vi va hemma :) vi kom hem typ kavrt i fem och vi skulle åka på träning 10 över 5 så vi fick skynda oss lite men tillslut kom vi i alla fall till hallen. den här träningen gick inte heller så bra men men, i morgon e det match iaf:)  ska sova hos maria idag igen och nu ska vi se på patrik 1,5 hare bra puss Heddan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0