090227

hej,
idag fyller min älskade bror victor 18 år. så jag följde med honom till stan för att shoppa lite :) av mej fick han typ jackan :) och sen köppte han ett par skor och ett par byxor också :) haha han får typ 50% på allt han köper han smörar så jävligt^^ men vi åkte in iaf vid kl 12 tide och sen så gick vi lite i stan och så bjöd jag på thai. riktigt gott vare. fast det va ganska starkt så det blev 2 glas cola var för oss(a) sen gick vi vidare och till sist åkte vi hem vid 15 tiden:) vi tänkte dra till segeltorpshaleln och köra almis med några men det blev inte av :/ så nu sitter jag iaf hemma och gör inte så mkt , får se vad man hittar på i kväll. puss ha det bra , Heddan.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0