21/2

Hellu!
Igår sov jag hos lollo ute på ekerö.. skit mysigt måste göras igen:)
sen åkte jag hem. lollo och madde skulle till madde och kim, men jag och magda skulle till centralen, när vi kom till stora mossen( jag tror det hette något såntt) så funka inte tåget så vi fick gå av och ta ett annat tåg. sen ringde jag wille och snacka med honom en stund.. alltid lika roligt att höra vad han har försig. när jag kom till huddinge centrum så hade bussen precis gått så jag ringde min snälla mamma och hon kom och hämta mej... taack mamma..
när jag kom hem så började jag packa lite efter som att jag åker till österrike imoron och kommer vara där till den 28/2Kommer inte att ha mobilen med mej"/ vet inte om jag kommer ha tillgång till dator men om jag har det så kommer jag logga in lite på msn och pea.. skicka gärna små söta gb:s..
Kommer sakna er sjukt mycket min älsklingar..
när jag hade packat kom Oliven själv och hämtade mej med sin bil(hennes mamma och pappas) som sen körde oss till matilda där vi skulle och fira henneeftersom att hon fyller år på tisdag:) när vi kom dit så var vi självklart sena:) så alla satt i soffan och myste.
heddan, amanda och hanna var tidigare och köpte present till matilda.. hon fick en plattång nano rosa, en lampa och lite mer...
efter maten spelade vi buzz och sjöng singstar.. hahah de va skit kul... när vi spela buss så var det Jag, Oliven och Bettan på ett lag(brunetterna). Heddan, Amanda och Hanna på ett annat(blondinerna) och sen Sophia, födelsedagsbarnet själv och Ida( blandat). men självklart så vann ju brunetterna:) fan va gryma vi va brudar..
efter en stund gick vi ut och skratta och var skit barnsliga men vi hade kul.. eller jag hade iaf de:)
sen åkte jag och Oliven hem och nu sitter vi här i min soffa och ska snart sova..
allt från mej på ca en vecka..

/ puss S


jag i backen..klickbar bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0