sara!!

hej,
det här inlägget kommer vara specielt bara varnar er för de:)
efter träningen drog jga och maria till heron för att vi skulle äta thai. men det blev tillslut pizzahut. där kostade allt per pers 156 kr:P så ah vi åt och va typ så jävla metta efter :P sen började allt. när vi va på väg ut började några blattar prata med oss men vi svarade typ inte. dom typ följer efter oss ut till bussholls plattsen. där vi lyckas ta fel buss och vi tar den mot skärholmen centrum och vi märker det inte förän vi kommer dit. så vi går av panikslagna och nästan omringade av blattar. då vi inte vill vara var där och börjar gå tillbaka mot heron eftersom att bussen fgick inte föromen 50 min kanske. så ah vi går mot heron iaf. på vägen händer: en bil stannar och 2 äckligt ledskiga killar stannar och kollar. vi vänder om hock går åt andra hållet och då åker dom . skönt! sen så vänder vi tillbaka igen och går mot heron . då går någon snubbe bakam oss gansak långt bort men ändå . sen möter en kille oss. ledskigt. så vi gick ut på en gångväg längst vägen. och då såg vi inga före eller efter oss. tillslut kommer vi ut vid domken och år och kollar när bussen går. 40  min. så vi suckar och går in på domken och setter oss och tänkte vänta på bussen. men meddans vi va vid skärholmen så ringde vi sara för att liksom ha någon att prata med och så men hon savarar inte . men när vi sitter på domken så ringer hjälrten. hon va på fest men hon är nyckterist  så hon sejer att hon kommer och hämtar oss. såååååå jjjjjjäääääääääääääävvvvvvlaaaa snäll!! asså jag typ dööör!:)  så hon kom och hämtade oss och skjudsade hem oss. asså sjukt snäll*!! du e min idol sara:)<33 så va dagen räddan:) så nu sak jag och maria äta godis (a) puss heddan

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha.. grymt inlägg heddan, ja blir så stålt!

Har aldrig fått ett eget blogg inlägg förut, nu e du min idol ;)

Lätt att ja ska följa den här bloggen asså! =)

2009-03-01 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0