090301

hellu,
vaknade hos maria när alarmet ringde, 07.50. vå går upp lite halvtrötta och äter fruckost. sen kom pappa och hämtade oss. och vi åkte till segeltorpshallen där vi skulle träffa laget för att sen åka till almtuna och spela match. vi kommer dit och det är absolut skönaste stämningen i omklädningsrummet^^. matchen började 12.30 och den börjar med att vi får in ett mål bland dom första byterna. i andra perioden gör jag mål!! första målet i torpen för mej:) sen i mitten på 3 tror jag att det var lyckas jag också få in en puck när jag står i hörnet bakom förlängda mållingen :P så jgag gjorde 2 mål i dag haha riktigt härligt .:) vår femma spelade grymmt och det gjorde hela laget:) matchen slutade tillslut 16-0 till oss(a) haha och tror ni inte att jga träffar den busiga malte i hallen också ^^ de va länge sen hörru:) men sen åkte vi i alla fall hem . både jag och maria somnade derekt i bilen haha ^^ sen när jag kom hem plggade jag . annars har jag inte hunnit gjort så mycket i dag . puss heddan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0