090303

hej,
då vare skola i dag då. kanske inte den roligaste dan men det var härligt att träffa alla igen. men lektionerna va riktigt sega:/ imorn är det eng prov , torsdag spanska prov och fredag matte prov.. lite jobbigt men jah. annars har jag ingen träning i dag och hade tänkt att vara med amanda å fia men så blev det inte , jag va bara för trött, sorry tjejer:/ och hade också tänkt att dra å kolla på emil och maltes match men så blev det inte heller. men ah så jag kommer hem sitter vi datan sen stund och sen somnar jag och sen nu så håller jag på att färja håret och vi får hoppas att det blir bra da. efter så ska jag plugga en väldans mkt sen får vi se om jag drar över till olivia en stund.
puss ha det bäst , Heddan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0