090308

hej hallå:)
skrev inte igår, orkade typ inte och ah:)
men igår så sov jag iaf hos amanda vi hade faktiskt riktigt kul och jag hade inte kunnat fått en bättre lördagskväll typ:) jag amanda och bettan hoppade på bussen olivia åkte med eftersom att hon inte ville åka hem själv så vi åkte med henne hem och va en stund hos  henne. sen åkte vi tillbaka till amanda typ vid 23 tiden. sen så gjorde vi väll inge särskilt, vi typ pratade me lille pontus i tele en stund och annars va kvällen ganska lungn kan man seja.  idag så vaknade vi kl 09.45 och gick upp och åt frukost. sen så åkte bettan till sin häst och jag och mandisen åkte och spelade innebandy med hennes fotbolls lag ^^ den sköne guve va där (a)  annars har vi inte gjort så mycket i dag. vi får väll se vad vi hittar på .
puss heddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0