090309

hallåj,
jag börjar med att seja att det var jävligt segt att gå upp i morse:/ någon annan som hade det ? och jag hittade inte mina skor i morse heller :O så jag fick ta ett par andra. men jag kom iaf upp tillslut och kom till skolan på ett eller annat sett. dagen gick faktiskt riktigt segt och ah jag va väll hemma lite efter 3 och då började jag plugga lite till son. och så skriv jag också lite på no arbetet-.- men i allafall så fattade jag inget på SOn asså jag har ingen aning om vart jag ska börja:( så jag la pluggningen åt sidan och satt mej vid datan ett tad , men jag trättnade på det och hittade på något mycket roligare. så jag satte på mej dom hittade skorna och gick till Ida. på vägen till ida så pratade jag med amanda som alltid är så social och bäst(a) när jag träffade henne så gick vi hem till henne och satt vid datan och ah vi gjorde inte så mkt vi bara satt och pratade typ oavbrutet i 2 timmar kan det varit eller ?:) men sen vid 20 tiden gick jag hem , det va grymt mörkt ute:O och då ringde jag amanda så att det inte skulle vara så ledskigt att gå hem :) men när jag gick  hem så kollade jag inte ner när jag pratade i telen så jag gick rakt ner i den djupa vattenpölen och jag vartgenomblöt -.- så det va ju inte så härligt att gå hem, men men. när jag kom hem så satte jag med bror min och kollade på madagaskar 2 för andra gången , och den va mycket bättre andra gången faktiskt :P men nu ska jag typ sova snart ni får ha det bra,
puss heddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0