4 mars-09

hellu,
idag var det ingen sovmorgon:/ så det va upp väldigt tidigt och sen starta dagen men tråk no. men sen efter non så vare engelska prov. man får väll hoppas på att det gick bra. efter det så va det musik , vi spelade något konstigt spel som jag verkligen hatar-.- fan hamnade alltid på fel ruter :( men iaf efter musiken va det spansak lektion, då repeterade vi eftersom att det är spanska prov i morn. efter spanskan vare lunch och håltimme och sissta lektionen var SET som alltid är lika onödig(a)
efter det så slutade vi så jag gick hem . somnade när jag kom hem , helt slut. sen så åkte jag på träningen. kul träning men vi kom inte in på gymmet så det a lite synd:/ haha men efter träningen så bläv jag inslängd i duchen av sandra gessel och johanna, haha mysigt att åka hem genomblöt^^ i morgon är det match mot kallhäll och vi bara måste vinna den för om vi vinner den så vinner vi serien och det måste vi faan göra!! alla måste önska mej lycka till(a) puss Heddan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0