Hos Olivia

Hellu!
igår kom jag hem från österrike men min dator e trasig så har inte kunnat skriva nått.
just nu sitter jag hos olivia och kollar på tv. igår så kom olivia hem till mej, sen skulle vi åka till olivia men när vi kom till sördalavägen så satt vi där och vänta på bussen i 15 minuter och frös så vi ringde min lilla älskling nisse, alltid lika mysigt att snacka med honom, saknar dej skit mycket nisse!<3 när vi kom till olivia hade hon självklart inga nyckar så vi gick och plinga på hennes snälla granne. så vi satt och kollade på melodifestivalen med henne. skit mysigt. sen gick jag och Olivia hem till olivia och gick in på datorn och kollade på legally blond.
jag och olivia kanske ska dra in till stan idag om vi orkar.

/ puss S<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0