serie vinnare

hej, torsdagar somvanligt sköna i skolan. men gick typ och laddade hela dagen fan för om vi vann matchen i dag så skulle vi bli serievinnare. så ah. men eftrer skolan gick jag hem åt och sov sen blev jag väckt och sen efter det åkte jag till matchen. härlig stämning och alla var skit laddade inför matchen! kl 19.00 tror jag matchen började iaf och första perioden vart 1-1. men i andra så började det bli mer och mer mål och ah vår femma gjorde mål och då va det daggs at göra kåtsälen målkästen haha som kungen sara kommit på (a) haha fan va snyggt det va asså. alla fem i femma tog satts och sen på blåa slängde sej alla frammåt på mage^^ vi gjorde den en annan gång oxå^^ och jag gjorde till och med mål och assist i 3:dje. härligt härligt:) efter matchen vart det lite snack och sen va det dags för johanna att ge blommor till jenny och carro som ska sluta till nästa sesong. då började alla typ gråta. lite sorjligt. kommer sakna er. efter det så gick vi in i ett annat omklädnings rum där fick vi tårta. sen blev vi dränkta av chanpagne och haha ah men jag satt och gömde mej bakom stora starka sara så jag blev inte så blöt^^ fast sen blev jag inslängd i duchen så då va man inte torr längre(a) men men så jävla härligt att vinna och vi va så jävla "TOOOOOKIGA".  haha ^^
puss heddan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Whohooooooo värsta grymma vi va Heddan !!

Rockenroll på den här sässongen asså !!

2009-03-08 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0